när han sover (en till mamma/vardagsliv/fantastiskt rolig blogg)

tja, andra advent is coming up

Kategori: Allmänt

Mmm, imorgon är det andra advent. Fast min sorts människa är mer insatt i att imorgon är det Ronnebyflickornas juluppvisning! Och som vanligt är det kaos och misär flera veckor innan och fram till lördagens genrep. När väl det är avklarat släpper pressen och nu kan det bli fest! Mina småtjejor var jätteduktiga idag och jag tvivlar inte på att det kommer bli mycket applåder, om inte annat hoppas jag att deras föräldrar kommer bli impade. För i tjejernas fall är det ju ofta detta som är det viktigaste, alltså mycket beröm från päronen.
 
Försökte hitta någon bild på nätet från när jag själv var gymnast men det visar sig vara svårt. Uppenbarligen var det inte så himla vanligt med digitalkamera när jag var yngre, får ta lite bilder imorgon! Men alltså när jag var typ fjorton så var jag ganska duktig faktiskt, så vi kan ju låtsas att detta var jag:
 
Anyways, stället är pyntat, jag känner mig lugn, imorgon ska jag bara få med mig lite filtar till kidsen så ska det bli mysigt och kul att se. 
 
Och du har inte spenderat hela veckan i sporthallen..?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: