när han sover (en till mamma/vardagsliv/fantastiskt rolig blogg)

Hur det är att vara en sån som går i skolan

Kategori: Allmänt

Jahopp, nu har jag gått min första och andra dag i skolan och än så länge är det mest snurrigt med salar, hus och grupper. 
 
BTH är skolan som byggt jättemånga fina, fast väldigt olika hus. Så på utsidan har man stenkoll på var man är eftersom ett hus är typ helt i glas och ett annat ser ut som en förväxt badtunna men när du går igenom på insidan så har du ingen aning om var du är!
Du vet inte ens vilken våning du är på för även om du ser genom fönstrena att du är på bottenplan och att det är våning 1 i det huset, så kan du gå igenom en gång till nästa hus och inte gå uppför någon trappa men vips vara på våning 3 i alla fall, för det huset har en källare med två plan. Alltså komigeeeen!
 
Anyway, har snackat lite med några tjejer som verkar trevliga, hoppas jag får lära känna dem mer. En som till och med ska vara i min basgrupp, bra jobbat av mig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: